2008.dec.27

 2008.12.27. 14:01
Mivel ünnep van mi ilyenkor se felejtkezünk meg el hunyt szeretteinkről. Koszorúkat igen ritkán veszünk inkább mi csináljuk meg / nővérem virágkötő, másrészről pedig sokkal jobbat csinál/ amióta kitanulta a szakmáját azóta van ez és én is csinálom bár ez megosztott egyik évben én majd ő most én jöttem. Image Hosted by ImageShack.us
Kimondottan utálom a műanyag vackokat amit néhány száz forintért be lehet szerezni szimpla naturista vagyok! Mindig csakis natur cuccokkal dolgozok kivéve a szalag ill a gyertya és a csillám.Ez a három amit csináltam-> 1. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A bejegyzés trackback címe:

https://shina.blog.hu/api/trackback/id/tr40843852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása